Ännu en helg...

Söndag. Ganska likt söndagar i allmänhet. Låg i sängen till efter två imorse, vilket var riktigt skönt. Förflyttade mig därefter till TV-soffan å såg lite friidrott. Finn-kamp. Svenskorna regerade å Klüft var grymast! Följde sen med Micke å Stefan in till stan. O'learys å MFF-GIF som man kanske inte måste kommentera utförligare... Cyklade hem å gav mig efter viss tvekan ut på en löptur, som började kasst men slutade riktigt bra! Mamma hade varit ute å plockat kantareller idag, så det blev kantarellsmörgås till kvällsfika. Hur gott som helst!!
Igårkväll blev det utgång igen. Hade överhuvudtaget en rätt slapp dag efter fredagskvällen, strosade lite på stan å bara var. Fint väder för en gångs skull med =)  Förfest sen hos Micke. Jocke, Pierre, Hjalle, Matthis, Berga, Josefine å några fler som dök upp under kvällens gång. Frida kom också glad i hågen något senare än resten =) Behöver väl inte gå in på detaljer, men kvällen började å slutade bra, men sen var det ju det där andra...
Åsså måste jag ju bestämma hur det ska bli nu när jag åker ner till sthlm igen... Känns så besvärligt, värre än vanligt faktiskt. Vet nog vad jag vill, men det går ju inte... Blä. Like you too much!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback