Back to school

Första skoldan =)  Precis som när man var liten å kom tillbaka efter sommarlovet. Granskade alla nyfiket, konstaterade att vi fått en bunt nya kursare, hörde sig för vad alla gjort under sommaren, nya frisyrer å  kläder som skulle beundras, schemagranskning... Åsså allt på en gång! Började med traditionsenligt upprop, och även denna gång lyckades jag säga ja på rätt namn... I övrigt en rätt meningslös dag... Lite introduktioner om virusar å infektioner å sånt. Filmvisning: "Det våras för infektionerna", men framförallt de efterlängtade fika- och lunchrasterna när man äntligen fick chansen att skvallra om allt som hänt sen senast... Stannade dock inte kvar och såg dagens avslutande film "Outbreak", men tanken var ju god =)
Var rätt effektiv istället och kollade upp gymkort på Vanadis. Dyrt som satan skulle det bli, så det verkar inte bättre än att jag tvingas till Friskis ändå. Vill inte!! Sen cyklade jag in till stan och köpte terminens första kursbok. 465 kr fattigare å tveksamt lyckligare (måste vara det tråkigaste sättet att spendera pengar...) blev det besök på prisextra å sen hem. Gav mig ut å sprang ett varv runt kungsholmen -  det är i alla fall billigt - och det gick rätt hyfsat... Hem. Dusch. Mat. Dator. Var rikigt ambitiös och satte mig ner med min nyinköpta bok med avsikten att faktiskt läsa kapitlen inför morrondagens föreläsning, men det gick ju över rätt fort. Kan ju vänta tills imorron i alla fall innan jag blir duktig... =)   Fastnade istället vid MSN, nightlife å allt annat man ska hålla sig uppdaterad på... Känns utan anledning kanske som att nån undviker mig, men det kanske bara är inbillning... Hoppas det i alla fall! Nu ska jag se "Sex and the City"!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback