Det drar ihop sig...

Tillbaka från ännu en sen träning på sjukhuset. Sitter och dricker lite kaffe, medan resten av familjen dåsar framför tvn... Hade tänkte cykla ner på stan så småningom å umgås med micke för ovanlighetens skull. Gör mitt bästa för att vara så mycket med honom som möjligt så kanske jag ledsnar åsså behöver det inte bli så jobbigt att åka tillbaka ner till sthlm, men det verkar omöjligt... Jaja, man får väl njuta av den tid som är helt enkelt! Men tiden börjar rinna iväg... Imorgon eller på söndag bär det av söderut igen. Nog för att det ska bli kul att åka hem igen, men det är delade känslor...
Dagen började med uppstigning runt 12, promenad in på stan å premiärbesök för carro på baguetterian efter visst påtryck utifrån ;)  Käkade sen vid selångersån i finvädret, å det var supergott. Till och med sommaren har återvänt! Strosade sen runt på stan å gluttade runt lite allmänt på kläder å grejs. Kollade med halvt intresse på nya löparskor, men de ska ju kosta så mycket =(  Åsså har jag hittat flertalet jackor jag vill ha... Måste jobba!! Stötte även på Madde, vilket var evigheter sen sist. Men hon var sig lik... =) Återvände till högbergsgatan där jag fick det stora nöjet av zzzzzooooma av håret på en av dess inneboende. Blev så fint så. Cyklade hem till Skönsberg och förärade min kära familj med mitt sällskap, vilket det har varit lite dåligt med på slutet. Fick grillad entrecote till middag, mmmmums! Å sen var det då sjukhuset å träning...
Gårdagen var rätt slapp... Sov länge. Strosade på stan. Var hem å käkade. Upp till sjukhuset å tränade. Å ner på stan igen. Somnade nästan i hyfsad tid till å med =)
I onsdags hade vi en riktig tjejdag, jag, Frida å Josefine. Först åkte jag å Frida med Berga upp till Härnösand där Josefine har sina hästar, å vi fick rida lite å så. Alltid roligt! Sen åkte vi tillbaka till stan å samlades nån timme senare hos Frida. Tacos till middag å vin att dricka. Kan aldrig gå fel =)  Sen hade ju Frida en Bailys som började få kort datum, vilket vi var vänliga nog att hjälpa henne dricka upp =)  Kaffedrink, jäääj. Efter lite snack å tjatter å idoldissande avbröts tjejkvällen när Berga kom förbi, å strax därefter dök även två kursare till Frida upp, å de hade med sig chips. Mycket välkomna =)  Drog oss ner till stan efter ett tag å in på o'learys där det var full fart med kareoke, å vi var ju inte sena att ge oss ut på dansgolvet. Shakade loss större delen av kvällen. Tills de stängde faktiskt, vilket var alldeles för tidigt! Tror nån hade fipplat med klockan... Mötte upp Micke som var ute å promenerade å fick eskort därifrån...
Tisdan var jag utbjuden till Alnö å Cathrine på eftermiddan. Blev bjuden på mat och sen var det ju hästarna som hägrade. Längesen jag fick se Ella sist, min fina pålle... Fick rida Stjärna litegrann med. Åsså hade de skaffat en ny bäbis, Emma. Kom hem efter nio nångång å åkte upp å tränade med Micke å följde sen med honom hem...
Som sagt... Mycket tid har spenderats med Micke... Vet inte vad som händer nu. Jag måste ju härifrån alldeles jättesnart. Inte första gången i och för sig, men på nått plan så känns det annorlunda än tidigare... Tycker om dig för mycket ju...
Näe, dags å dra sig kanske... Gonajt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback