Bara før sakens skull...

Har fått tillgång till internet før førsta gången på tre månader, så æven om det inte blir nått långt inlægg, kunde jag ju inte hålla mig från att skriva. =)

Ær på hemvæg efter en alldeles fantastiskt sæsong i alperna, och befinner mig før tillfællet nånstans på danska landsbygden. Læmnade Cervinia i førrgår med blandade kænslor. Allt har varit så underbart så det kændes hemskt åka dærifrån, men samtidigt ær ju sæsongen slut, alla andra har åkt hem och snart ær snøn borta... Tænkte ta en ordentlig update nær jag kommer hem, men kan kort sæga att dessa tre månader slår det mesta, det har varit bland det bæsta jag gjort, jag har aldrig haft så roligt så længe och jag kommer sakna ALLT!

Så, som sagt... Återkommer om ett par dagar nær jag återvænt till Sverige. Puss på er alla,  speciellt Elin - værldens bæsta ressællskap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback