slut på permis nr 1

Snart dags att åka tillbaka igen. Skönt att vara hemma i alla fall, även om jag kanske sover bättre i den styrbara sjukhussängen, än uppallrad på sjuttioelva kuddar. Tror min rygg kommer ta stryk av de här onaturliga sovställningarna. Får se om jag kommer hem kväll eller imorron igen, som sagt... skönt att vara hemma. Jag å mamma julpyntade igår (mest mamma då), fikade, käkade sushi å såg "la vita e bella". Älskar den filmen! Petter var här en stund med, han är så gullig å kommer förbi varje dag. Tack vännen! 

Skulle vilja ha besked idag när operationen kommer att ske, bara så man får ett datum att ställa in sig på. Hoppas på att vara tillräckligt pigg i veckan så jag kan plugga lite, har ju egentligen dugga igen på fredag...

Jaja, jag återkommer väl med updates. Puss på er å tack alla som hört av sig, underbart att ha så många bra vänner när man behöver det. Tror ju dessutom stenhårt på att ju fler som hoppas nånting, desto större chans är det att det slår in, så nu j**lar ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Hoppas allt går bra! Krya på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback