Bloggläsare?

Kollade min statistik på bloggbesökare för typ första gången, å insåg att det faktiskt är mellan 10-30 personer som kollar min blogg varje dag, hur coolt är inte det? Fast nu blev jag ju nyfiken på vilka det är, så skriv en kommentar vetja ;)

Har idag sagt hejdå till familjen som återvände till Sundsvall å sen träffade jag Jonna från Cervinia som var i stan över helgen. Har ju inte sett henne sen typ mars, så det var hur kul som helst. Vi var på fjärilshuset i Hagaparken tillsammans med en kompis till henne. Jättehäftigt, har aldrig varit där tidigare. Tittade på fjärilar, småkryp å fåglar å tog sen en fika där, på världens segaste café... Tror vi fick vänta i över en timme på 3 mackor, men solen sken å vi kunde sitta ute i t-shirt, så det var inte så tokigt.


jonna

Jonna å Lovisa (?) spanar på fjärilar


Har över 20 grader varmt på balkongen å strålande solsken, så jag tror jag ska passa på en löptur i det fina vädret! Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback