Jag åker till Danmark!!

Äntligen torsdag. Sista veckan har kanske varit den längsta på länge. Konstigt hur långsamt tiden går när man ser framemot nånting. Idag klockan halv tolv går min buss, åtta timmar senare når jag Köpenhamn, å efter ytterligare tre timmar med tåg är jag framme i Århus. Man skulle ju kunna ha sin pojkvän (lägg märke till benämningen!) lite närmare, men det blir ju liksom ingen sport då. Åsså kanske man ledsnar på varandra. Ser framemot en långweekend i dansk-landet istället...

Måste förresten göra ett tillägg till mitt förra inläg efter påtryckningar från ett visst håll, å det är att jag självklart tycker om mina gamla kursare med (åtminstone ett fåtal utvalda...). Bättre så? ;)

Sååå... Nu ska jag duscha, packa färdigt, ringa försäkringskassan, göra matsäck å åka!!

Höres på måndag... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback