tentaplugg å match

Soft helg. Tycker egentligen det är rätt trevligt att tentaplugga - i lagom mängd då förståss. Igår tog jag lååång sovmorron till typ halv tolv, sen kom Elin vid halv ett kanske, vi drack kaffe å smoothies å satt sen å tränade gamla tentafrågor till klockan sex då Jonathan å Lousie kom förbi för att äta middag å spela spel. Lagade soppa som tog en evighet å skulle mixas fyrtioelvatusen gånger innan den var färdig, å spelade ett nytt spel som jag inte kommer ihåg namnet på, men som gick ut på att bygga järnvägar över Europa. Riktigt roligt! Paret gick tidigt, å vi såg ett avsnitt av House innan Elin också trampade hemåt å jag kanske fastnade å såg de sista tre avsnitten av säsong 1 av Prison Break.

Dagen har varit i samma stil. Sovmorgon å hade sen tänk plugga lite, men det blev kanske inte så. Match istället runt ett i Liljeholmshallen. Vi var sex stycken som spelade, å alla var huuur sega som helst. Som tur var var våra motståndare det med så det blev löjligt lite poäng men vi vann i alla fall. Efter förlängning. Ska försöka träna en gång i alla fall innan nästa match, vore bra å ha nått slags grundsystem - eller snarare att alla hade samma system... ;)  Hade sen platt däck på cykeln, men Bella var schysst å skjutsade hem mig å jag fick ta Malins damcykel bort till Elin för lite eftermiddags/kvällsplugg. Gjorde två tentor, fikade å käkade middag å kände oss sen rätt nöjda med oss själva. Tror tentan kommer gå alldeles utmärkt, längesen jag pluggat så mycket - å det är två hela dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback