Fredagskväll...

Sitter å ser Pirates (för vilken gång i ordningen?) som går på tv. Har käkat sushi å havreglass å har det ganska så trevligt. Var sååå nära att gå ut trots mina planer på en lugn hemmakväll. Hanna skulle på Carmen å ta en öl, och det lockade rejält, hann nästan ut genom dörren till och med, men blev av nån anledning för slö/trött/bekväm å stannade hemma. Kanske lika bra, så får jag nånting gjort imorron. Måste verkligen plugga...

Lekte försöksperson idag igen. Effekter av intravenösa smärtstillande opioider i förhållande till genetisk variation. Intressant...? Har aldrig haft nål eller fått nått insprutat förut, så det var ju kul att testa. Hade dock förväntat mig större effekt... Tänkte att jag skulle livnära mig som försöksperson den här terminen, hur dumt det än kan låta. Nästa vecka börjar en insomningstablettsstudie som ger hela 8000 spänn om jag anses som lämplig att delta. Det motsvarar måååånga timmar i hemtjänsten å vore inte dumt...

Imorron är det match, ska bli riktigt spännande! Nä, back to Jack (captain Jack Sparrow)

jack
Världens coolaste Jack...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback