KS - here I come!

Så var det klart, KS blir stället jag får husera på närmaste året. Sös-platserna tog slut redan runt lottnr 40, så det slutade jag hoppas på rätt snabbt. Elin kom också till KS, men resten av vår grupp valde Danderyd, lite tråkigt, men det verkar vara bra folk på KS med, om inte annat får vi leta rätt på dem!

ks
Karolinska Universitets Sjukhuset - Solna, som det så fint heter nu för tiden...


Sitter nu å väntar på att få åka å boxas. Hade tänkt spela volleyboll å basket, men när jag kom till KI var det avtackning av nån professor å fullt uppdukat i hallen, så det var ju bara att cykla hem igen å byta utrustning. Typiskt, jag som längtat efter att få spela... Fast det är ju rätt kul att få slåss med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback