Sovsällskap igen ;)


Totalt oproduktiv helg i frågan om allt skolarbete jag tänkt göra. Mycket produktiv på andra områden dock, så det tar kanske ut varandra? Hade ju säsongspremiär igår mot Duvbo, min första basketmatch på femochetthalvt år, så det kändes faktiskt lite nervöst, trots att det bara är division 4. Träffade laget för första gången typ en timme innan, fast vi var bara sex som spelade och jag hade ju bidragit med Hanna å Challe som jag faktiskt spelat med förut, så det var inte helt nytt. Vi vann i alla fall, trots inte så jätte samstämt spel, men det kan ju bara bli bättre! Grymt kul var det att spela i alla fall, längtar till nästa helg ;)

22569-30Malin kom hit sen på kvällen, vi var å handlade å lagade mat
(tagliatelli med kyckling, pesto å soltorkade tomater...), åt,
drack vin å drinkar å snackade. Jättetrevligt! Hade en riktig
frosserikväll med, förutom maten, glass, kaffe med
Baileys, popcorn, å morötter å gurka med dip. Mums!

Såg sen Over the Hedge från gänget bakom Shrek,
men den var inte i närheten av Shrek-klass, tyvärr...








Idag skulle jag ha pluggat massor, men har istället lagt in massa bilder på bloggen =)  Bland annat från Cervinia, sommarens kryssning å lite nu från slutet, så gå å titta! Har även rundat Kungsholmen springandes, laddat hem alla avsnitt av Prison Break som jag inte sett och gjort säkert två seminarieuppgifter inför morrondan! Fast det är ju ändå söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback