Ambitiös!

Har aldrig någonsin varit såhär ambitiös så många dagar i rad. Känner mig riktigt stolt. Går som kandidat på AVA nu i två veckor, och har sen faktiskt både öppnat böckerna och läst på kvällstid. Kaka! Har dock otroligt svårt att sova/somna, så jag känner mig lite som en zombie. Vaknar trött som en klubbad säl. Är på sjukhuset hela dan och sen hem till plugg, mat, springning. Åsså om igen. Det känns lite underligt att vara tillbaka som kandis igen och helt plötslig måsta kunna svara på frågor, sitta med på långa ronder, skriva journaler å det andra som lätt blir träligt. Fast idag har jag tagit ljumskblodgaser och tränat på LP. Alltid något.

Ska vara isolerad och o-rolig nu fram till nästa torsdag, då lutar det nästan åt en Sundsvallstripp, åtminstone under helgen. Har ju en hel instuderingsvecka "ledigt"... Å Frida har paxat en plats åt mig i sin lägenhet :)

Nu ska jag trotsa mitt hatorgan njurarna och lära mig allt om glomerulonefriter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback