Inflyttad

Efter 1 år, 2 månader och 15 dagar har jag äntligen en egen adress igen. Eller egen och egen... Delar huset med Lars som vi är inneboende hos och Sena och Roger samt en fjärde part som ska få husera på vindsvåningen. Vi flyttade in i lördags och började första kvällen med kräftskiva med alla grannar. Förvånandsvärt trevligt.

Jag var ledig igår så hela dagen ägnades åt att måla färdigt väggarna och sätta upp hyllor och bord och tavlor, kånka ner möblerna från vinden och packa upp kartonger och väskor som stått packade alldeles för länge. Men nu, efter en hel dags slit och svett så är det hyfsat färdigt, ska bara en tur till IKEA för att skaffa byrå, blommor och annat smått och gott, så ska jag nog trivas!

Bilder på mitt rum (medsols)


Sovhörn - Byråhörn (to be)


 Öppen spis - Arbets/datahörna

Var på Winnerbäck i torsdags med Magda och Nicke i Strömsholm. Helt fantastiskt underbart bra! Hade lugnt kunnat höra minst det dubbla antalet låtar... Innan Lasse klev på scen fick vi även njuta av favoriten Emil Jensen som släppt en nya platta och var lika melodisk med orden som alltid. Även för mig okända Sofia Karlsson och en annan favorit i Miss Li
spelade innan kvällens klimax. Var helt salig när vi åkte därifrån...

I övrigt kör jag på sluttampen på jobbet. Två dagar kvar på Sös innan jag får en hel vecka ledigt som ska spenderas i Sundsvall bland nära och kära. Och på lördag har vi dragit ihop till kräftskiva ute i stugan, kommer bli asskoj.

Kanske sovdags?

Kommentarer
Postat av: MAmma

Hej

Det ser riktigt trevligt ut, när får jag komma på inflyttningsfest? Vad bra att du fick ledigt och får en vecka hemma. Ses snart. Kram

2008-08-21 @ 08:09:59
Postat av: Emma

Sweet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback