Winnerbäck!

Imorron är det min tur att gå på Winnerbäck. Äntligen! Efter att först missat honom i Sundsvall å sen i Sthlm, spelar han imorron i Strömsholm och jag är ledig fantastiskt nog!

Har snart klarat av en av mina lediga dagar. Satt hemma å gjorde ingenting till halv tre, har sen spenderat cirkus två timmar på gymmet, handlat mat å ska snart iväg å hejja på Sena som spelar match ikväll. Tänkte försöka lura med mig henne ut å dricka öl efter matchen, så vi får hoppas att de vinner.

Ledig imorgon med, å förhoppningsvis lyckas jag vara lite mer produktiv då. Ska träna i alla fall, har äntligen tagit mig för att börja utnyttja Sös-gymmet som bara stått å väntat på min närvaro hela sommaren. Är lagom mör i kroppen nu efter dagens pass och gårdagens gym + löpning. Bara basketträningarna som saknas nu så är livet fulländat.

Nu ska jag lyssna på Winnerbäck innan jag åker. Min mp3 har dött, å den jag lånade av lillasyster med, så mitt liv är trist musiklöst utanför dörrarna här hemma. Måste ta tag i det, men vet inte om jag ska slå till på en värsting iPod, typ en iTouch, eller om jag ska ha en billigare slitåsläng sak eftersom jag är så dålig på att vara rädd om saker å ting i längden. Funderar, funderar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback