Jobb och basket

Började alldeles hiskiligt tidigt idag. Klockan sju! Tog faktiskt bussen till jobbet istället för att gå och tjänade säkert 40 minuter i snooze-tid. Rätt lugn dag på kardiologen, åtminstone första halvan. Pratade sen med schemaansvarige och fick ledigt sista helgen i augusti, så nu kommer jag hem ons-sön 27-31/8!! Längtar...

Gick hem från jobbet och blev överraskad av världens störtskur. Passande nog hade jag hunnit ända till Fridhemsplan så det blev ett tvångsstopp med införskaffning av vardagslyxgrejer som scrubbhandskar, duschcreme, nya underkläder, mm. Gick även på supermercadon för att fylla kylen som jag inte haft tid med sen jag kom ner, så nu kan jag börja äta ordentligt igen.

Jag har under veckan försökt få tag i folk för att spela basket igen, men inte lyckats så jättebra med att få besked från alla. Jag gick hursomhelst bort till vanadisplan vid 18-tiden, men planen var livsfarligt hal tack vare regnet som kommit under dan i kombination med underlaget som är nått slags gummi, så det blev lugnt. Hampus och Mili kom dit och vi körde skottävling ett tag (som jag vann förståss....) och spelade sen 3-3 mot några asiater som dykt upp. Väldigt lugnt dock, och det kanske var lika bra då mina lungor envisas med att hosta. Please stop! Kul att lira igen i alla fall, mer sånt!

Har nu sett de dubbla avsnitten av SATC som de visar varje kväll, och ska snart sussa. Fast jag är LEDIG imorgon. Weeeiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback