Packningshelvete

... sitter mitt bland alla väskor, kläder, skor, prylar och förstår inte hur jag ska orka ta tag i allt. Orkar inte, vill inte. Kan jag inte bara få slippa flytta igen??

Gick sista jobbpasset igår på kirurgsidan. Många sårskador och tre trafikolyckor gjorde att tiden bara flög iväg. Trist att sluta, trivs ju så bra med alla! Imorgon börjar jag på Sös, kvällspass. Förhoppningsvis jobbar Magda också, för jag kommer knappt ihåg några rutiner eller hur det ser ut. Borde dock komma tillbaka när man väl är på plats...

Efter jobbet igår hade Frida dukat till filmbord med både mat och popcorn och Borat på skärmen för att få upp stämningen lite. Martin var också här och vi avslutade kvällen lagom seriöst med jackass. Kom till säng i hyfsad tid ändå...

Måste boka biljett, men det får nog bli till att åka tidigt imorgonbitti så kanske jag hinner säga hej till moster och kusiner som kommer och hälsar på från Italien idag! Måste vara ett år sen jag såg dem sist, så det ska bli skoj i alla fall.

Åter till packningshelvetet. Tyck synd om mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback