Stockholm

Efter ungefär en och en halv timmes sömn ringde väckarklockan halv sex imorse och Frida skjutsade mig till tåget. Sov stenhårt de dryga tre timmarna det tar att nå Stockholm och haffade sen tunnelbanan till St Eriksplan och mitt tillfälliga boende. Sov lite till innan jag började knata till Sös och första dan på sommarjobb nr2.

Fick vara på triaget hela kvällen, vilket är rätt kul ibland, men mycket att göra. Var dock en ovanligt lugn kväll, så det var skönt med en liten mjukstart. Imorgon blir det värre, är placerad på "se och behandla" vilket innebär att jag är själv och det kanske jag inte riktigt kommer ihåg rutinerna för... Det visar sig.

Promenerade hem efter jobbet och smet in på kvällsöppna Ica Nära för att i alla fall få en fil i kylen tills imorron. Sitter nu å ser Sex and the City å snackar med Frida på MSN. Miss my sambo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback