bortA

Då var man inne i jobbsvängen på riktigt då! Första dan efter inskolning, och en hyfsat hektisk sådan på kirurg-sidan, men klarade mig utan större misstag.

Träffade Petter vid sju-tiden för att gå på teater. Det var Linnea Kibes klass på Kulturama som hade premiär för sin pjäs bortA. Överraskande bra och imponerande dialog rakt igenom. Och även om jag helst inte skulle erkänna det, så kände jag till stor del igen både mig och folk runtikring mig i många av funderingarna som behandlades. Om relationer, vänner, framtidstänkande och detta ständiga velande om man väljer rätt eller inte. Passa på att gå och se den i helgen, de spelar kl 16 både lördag och söndag på Teater Pero, Sveavägen.

Tog sen en kaffe och satt och tjattrade lite med Petter, men det blir tidig kväll, har ju varit uppe sen halv sex. Nu kommer Sena hem! Lite te och sen sängdags! Ledig heeela helgen!



Dag 5
Träning: Cykla till och från jobbet (16km). Gym - rygg, mage
Kost: Yogurt, banan, äpple, satsumas, fil, keso, mate



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback