Det drar ihop sig...

... till den stora flytten.

Jag har trots idogt sökande fortfarande inte hittat nån som vill hjälpa mig att bära kartonger på söndagkväll eller måndag. Ska tömma mitt kungsholmsförråd och köra lådorna till Bromma. ALL hjälp är mer än uppskattat och jag bjuder självklart på flyttmat... Sena kan rycka in i nödfall, men hon har både match och jobbar natt, så det bästa vore ju om hon slapp. Nån annan som kan? Snälla?

Imorgon börjas det dock med första lassen härifrån Huvudsta. Flyttbilen är hyrd från klockan åtta, vilket innebär att vi inte alls får den hjälp vi hade behövt då heller. Men vi är i alla fall fyra stycken...

Så från och med i morgon blir det inget mera Huvudsta. Jag har idag hämtat ut nycklarna till lägenheten jag besitter fram till onsdag, vilket var ett projekt i sig. Jag hade först misstolkat helt var nyckeln fanns, och i tron om att den var i närheten där jag skulle bo, cyklade jag till Skanstull, bara för att tvingas vända tillbaka till nybrokajen där de faktiskt fanns. Sen tillbaka till skanstull och den lilla etta som jag ska bo i några dagar. Söder-bo med andra ord. Ska bli trevligt.

Har jobbat kväll idag. Inte så farligt trots studentfester, kanske värre framåt natten. Sprang hem efter jobbet och har sen packat ihop alla mina saker här.

Klockan är ställd på sju imorron... Har inte klivit upp så tidigt på evigheter.


Ska sova nu. Gonatt!



Dag 12
Träning:
Cykla ca 20km. Springning 8km.
Kost: Mjölk, bananer, keso, makrill, yogurt, äpplen, fil, chichennuggets, vin



Kommentarer
Postat av: A

ojojoj...läst några inlägg...värsta superkroppen ju som orkar springa 1 mil och cykla 2 och sen leva på keso och grönsaker:) Jag har försökt sån diet ihop med träning och det har alltid slutat med att jag ligger flämtandes och orörlig på soffan *asg* Lycka till iaf!!

2008-06-02 @ 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback