Drömboende?

Leter febrilt efter bostäder nu närhelst jag inte har nått annat vettigt för mig och ikväll var jag och Sena och kollade på en blocketannons ute i Bromma. Och det är väl egentligen enda nackdelen, att det ligger just i Bromma, men i övrigt är det nästan för bra för att vara sant!

Vi blev hämtade av L i hans röda cadillac med vita lädersäten och skjutsade till villan samtidigt som vi fick en mindre guidning av området. Huset består av fyra våningar (med källare och vindsvåning), och vi skulle vara fyra inneboende som känner varandra/funkar bra ihop - gärna sen tidigare. Huset är renoverat från topp till tå, med jättefina rum, stort kök, badrum med världens största badkar, osv. Vi skulle få våra fyra rum på de två översta våningarna, alla jättefina med detaljer som kakelugn och balkong, och sen dela på allmänna utrymmena. Och sa jag att det finns både tvätt- och diskmaskin och städerska??
 
Så nu har tanken väckts, och vi skulle tänka över det tills på tisdag innan vi bestämmer oss, men det känns riktigt bra. Huset har dessutom en underbar trädgård och en stor uteplats, och vi får flytta in när vi vill!

Kanske behöver jag inte bo själv ändå...

Frågan är om det är för bra för att vara sant?

Kommentarer
Postat av: vickan

Mamma berättade om de där, låter ju hur bra som helst! :) Tycker ni ska köra på de där jag, om det inte är allt för dyrt! Då kan jag komma och hälsa på lite oftare ;) Haha :P
Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback