Mina fina splitternya blåa SOCKERPLAST

Gick en intensiv inskolningsdag på triaget och hann väl med att ta emot ett fyrtiotal patienter mellan 9-17. Gjorde sen slag i mitt eftersläpande måste-göra att inhandla nya löparskor, och cyklade till Intersport vid Ringen där jag hittade ett par Oasicskor för dryga 1000-lappen. Vad gör man inte för sina stackars fossingar (och mamma har lovat att jag åtminstone delvis ska få skorna i försenad födelsedagspresent). De kändes grymt sköna i alla fall, till skillnad från mina nuvarande Adidas, som trots att de inte ens är ett år gamla har varit på fyra kontinenter och är helt utslitna med hål i och noll dämpning. Också luktar de PYTON (något jag fått höra några gånger när jag gjort misstaget att ta av dem inomhus...). Längtar efter att få inviga mina nya!

Åkte efter mitt lyckade skoinköp förbi Elin en sväng i Hornstull och snackade lite skit innan det var dags för träning. Utnyttjade återigen gratisveckan på Friskis och nu har jag precis kommit hem, fått i mig lite käk och är sådär härligt slut i både kropp och knopp.

Och, just ja. Jag har NAMNSDAG idag. Eller så nära jag kan komma i alla fall... :)




Dag 2
Träning: cyklat 18km. Boxats 90min.
Kost: Mate, yogurt, banan, jordgubbar, GI-tallrik (quinoa, avokado, keso, sallad), keso, banan, wokgrönsaker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback