Okristliga tider

Att börja sju är inte mänskligt nånstans... Trodde det var ett skämt när klockan ringde kvart i sex, låg och drog mig ett tag och hann därmed inte få i mig nån frukost innan jag trampade iväg till söder. Vaknade nånstans på väg över västerbron och hann precis i tid för att duscha och byta om innan vi skulle avlösa natten. Tid för frukost blev det dock inte förrän halv tio...

Idag var då sista inskolningsdan. Imorron börjar jag på riktigt. Ska bli kul! Känns alltid lite jobbigt att knata efter nån en hel dag som man gör under inskolningsveckorna. Lite som att vara kandis... Var hem och vände, bytte kläder å åkte och mötte upp Hanna på KI innan basketen började. Vi hann med en halvtimmes skotträning innan, vilket var välbehövligt då bollarna inte sitter riktigt som de brukar. Körde fem-fem ett par timmar, och det känns att man varit borta, både spelmässigt och kondismässigt, men ge mig ett par veckor så!

Hemma nu och sörplar på mitt mate med schlagereländet i bakgrunden. Man kanske borde sova... Börjar ju lika förbannat tidigt imorgon med, men är sen ledig hela helgen! =)




Dag 4
Träning: Cyklat till och från jobb/träning (ca 20km). Basket 2h.
Kost: Keso, fil, banan, grönsaksgryta m kokosmjölk, broccoli, sallad, avokado, nötter, gurka, kaffe, mate



Kommentarer
Postat av: lillasyster

Va duktig du är med träningen och mat och allt :) Ta inte ut dig helt bara, vill ha kvar lite av min syster! ;) Ha en bra helg! Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback