Surfing!

Vem hade väl kunnat tro det igår morse, men idag har jag bokat in mig på en veckas surfcamp i Frankrike med start nästa söndag! Gissa vem som är helt lyrisk och har gått runt med ett stort SMILE i fejset hela dan.

Det hela kom ju lite plötsligt då Elin igår efter basketen berättade att de hade platser kvar på hennes surfcamp 8-15 juni (
http://www.xtravel.se/sv/vatten/hossegor/introduktion) som de nu reade ut för under 5000kr. En tanke hade väckts och jag kände suget i maggropen att få leka bland vågorna igen. Väl hemma skrev jag snabbt ihop ett bönande mail till min underbara chef, som i morse svarade att hon lagt om min inskolning helt som jag skulle gått under ovan nämnda period. Och direkt när jag fått bekräftat att jag var ledig, bokade jag resan och nu ska jag alltså åka om bara drygt en vecka. Så jävla glad!

Nu ska jag bara packa och flytta från Huvudsta, tömma mitt förråd på Kungsholmen, jobba fem dagar till på SÖS, åka till Sundsvall och gå intensivinskolning med dubbla pass i tre dagar, men sen - sen ÅKER jag!

image85 image86
Före-bilder... Förhoppningen är att se aningens säkrare ut efter en veckas intensivträning...




Dag 11
Träning: Vilodag (cykel till och från jobbet 16km.)
Kost: Mate, yogurt, bananer, fil, ägg, keso, äpplen, satsumas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback