Det drar ihop sig...

Äntligen har vi kommit ut från IVA! Efter 8 veckor och 4 dagar ansågs vi inte IVA-mässiga längre utan fick flytta ut till familjeneo med eget rum där vi får ha skroten hos oss. Lite mer som på riktigt. På måndag tar vi ytterligare steg närmare hemåt då det blir storflytt upp till Sundsvalls neo för de sista veckorna innan vi äntligen kan flytta hem. Det ska bli fantastiskt härligt att få komma upp, få se vårt hus och börja fixa och att få bo som nu med skroten hos oss och sköta henne själva.

2 månader gammal är hon idag. Galet vad tiden går fort! Hon och jag har lite kvalitetstid nu, då David har åkt iväg för att fixa det sista inför flytten. Han har fått stå för mycket av allt det praktiska som ska skötas och är helt fantastisk på att fixa och trixa, jag har sån enorm tur som har honom! Det är mycket sista-minuten göra, men nu är de sista administrativa till KI fixat och älsklingen är nu på jakt efter lite blocket-möbler här nere som ska med flyttlasset upp i helgen. Vi har boket flyttgubbar och hela kittet så vi slipper i- och ur-lastning nu när vi ändå har en del att stå i. Mamma och pappa har kollat och fixat med radhuset där hemma och härnere är det svärföräldrarna som drar i många trådar och får allt att gå ihop. Ovärderlig hjälp som gjort att sommaren flutit på rätt smidigt ändå trots allt som hänt.

Nu borde David komma snart, förhoppningsvis med lite lunch, och sen ska jag ta mig ut på en löprtur under eftermiddan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Önskar er allt gott!

2010-08-02 @ 13:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback