Livet blir inte alltid som man tänkt sig...

... men det är kanske en mening med allt?

Den 30:e maj bestämde sig vårt lilla knyte för att hon ville se dagens ljus. En underbar liten tjej - 783 g tung och 34 cm lång som går under namnet Ronja. Hon föddes på KS med sin fantastiska neonatalvård som ger henne förutsättningar hon inte skulle haft på många andra ställen.

De kommande månadernas finns för vänner och familj att följa på:
http://alskaderonja.blogg.se
Användarnamn och lösen kan fås via mail.

/ Carro

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Hej Carro! Grattis till ert lilla mirkel. Hoppas allt går bra och att hon växer på sig. Tråkigt att vi inte får se dig här på sjukhuset i Sundsvall i sommar, men nu får du ta hand om lilla Ronja istället. Håller tummarna för att allt går bra. Kram kram

Postat av: SysterYster



Kram till världens bästa lilla trio :-)



Vill ni inte skicka användarnamn och lösen till min mail [email protected]?



Puss



2010-06-08 @ 11:53:15
Postat av: Anna

Kramar! Ta hand om er lilla trio!

2010-06-09 @ 21:25:10
Postat av: Carolina "lillcarro"

Hej, kan man få kika in på den här bloggen? (: kraam

2010-07-10 @ 01:31:25
Postat av: Erika Udd

Stor kram till er! Som jag skrev på facebook..hur har jag kunnat missat detta... måste vara för att jag själv är hemma och är allmänt insnöad från verkligheten ;)

Önskar er all lycka! Vem vet kanske vi stöter på varann på stan med barnvagnarna. Stor kram Erika

Ps. Vill gärna följa bloggen.

2010-09-01 @ 10:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback