"Jag ska bara..."

En impuls att ändra utseende på bloggen blev såklart ett heldagsprojekt utan att jag riktigt orkade göra färdigt. "Jag ska bara ändra färgen" tänkte jag i min enfaldighet, men fastnade såklart i kodningens komplexa värld och plötsligt var det ju så mycket mer man kunde ändra på... Att man aldrig lär sig att inte påbörja sånna meningslösa sysslor när det egentligen finns så mycket annat vettigt jag borde lägga ner tiden på... Typ göra klart mina fotoböcker, börja återuppliva de gamla kirurgkunskaperna inför AT-start, läsa klart alla mina "vill läsa" böcker som ligger på hög, fortsätta att sortera och redigera alla bilder på datorn... Också alla tråkiga göran som att tömma alla återvinningsbehållare, slänga kartonger, klippa ner vår nästan barrtomma gran... listan kan göras lång, och ändå sitter jag här ;)

Idag snöar det igen, Ronja sover middag och jag ska fylla på kaffekoppen en tredje och sista gång innan jag förhoppningsvis företar mig något mer vettigt. Man kan ju alltid hoppas!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo, jag tycker det låter härligt att vara kreativ. Jag kanske ska inspireras att starta en blogg av dig, kanske kan få lite tips när jag snart tänkt titta förbi på hur man gör, var man startar. Sen var bara det där luriga med att besluta om det måste bli under pseudonym eller inte, vilket ioför sig inte är min grej. Mot bloggandet! Kram!

2011-01-05 @ 13:13:33
Postat av: Helene Taflin

När sätter du igång med AT:n?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback