Summa sumarum

Veckan som gått.

Måndag. Vi var på BVC och konstaterade att Ronja väger 5,2 kg. Storflickan! Sprang hem därifrån, så där fick man dagens träning.
Tisdag. Promenerades det och sen åkte jag med pappa i Södrabacken. Härligt att åka snowboard, även om man tillbringar säkert 1,5 timme av totalt 2 i liften...
Onsdag. Vi fick besök av farmor, tog ett par promenader på dan och sen skidor när David slutat. Åkte i månskenet runt milspåret till Birsta, fantastiskt vackert och det var knappt så man behövde pannlampan.
Torsdag. Promenad som vanligt, sen gick vi ut och sprang hela familjen när David slutat. 40 minuter var vi nog ute.
Fredag
. Idag har det bara blivit en långpromenad på dryga timmen med vagnen, och nu sitter jag på tåget på väg mot Stockholm. Första gången jag ska vara borta från skrot sen... Nånsin. Hur ska det gå...? Kommer sakna både henne och David nått förskräckligt, men tror det är bra att få längta lite. Och det ska bli så kul att hälsa på Sofie och mysigt att få umgås en hel helg, även om det bara är knappa 48 timmar. Inget bokat, men preliminärt står klättring och utgång med dans på schemat :)

Sen är det bara en vecka kvar innan jag ska börja jobba! Helt galet egentligen vad fort det gått och vad mycket som hänt sen man sist satte sin fot på klinik...

Nu rullar vi snart in i min gamla hemstad, känns lite knepigt att "komma hem", mrn ändå inte bo här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback