Idag

Jag förstår inte hur så många hinner med att blogga så mycket och ofta. Jag skulle gärna skriva några rader om dan, men det faller lätt bort i allt annat... Men nu NU gör jag ett försök medan bussan sover i vagnen :)

Idag har vi varit på drakborgen med Ronjas kompis Anton. Hon tycker det är riktigt kul och håller ångan uppe med världens energi i flera timmar. Sen slocknar hon gott. Sov innan vi var ute i bilen, sov medan jag bar in henne på Team Sportia för att lämna in 3 par skidor på slipning. Sov medan jag flyttade henne till bilen igen och hem. Sov medan jag bar in henne och knölade ner henne i CX:en. Sov medan jag bytte om och sprang ett varv runt Granloholm. Sov medan jag duschade, åt mellis och satte mig vid datorn. Och sover fortfarande. Men nu är det väl bara en tidsfråga. Hade tänkt vi skulle ta en pulkatur också, nu är det tyvärr mörkt snart, men det brukar ju gå bra ändå. På med reflexvästar bara. David jobbar till sju ikväll, och sen hinner vi bara att mötas i dörren då jag ska iväg och rida direkt. Vissa dagar blir sånna, förhoppningsvis har vi lite ork kvar för att umgås ikväll när jag kommer hem. Annars är det ju helg snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback