Ännu ett delmål...

Imorgon blir det v 32+0 och nästa delmål är uppnått! Så siktar vi vidare mot v 34. Jag var på kontroll på vanliga MVC förra torsdan och spec-MVC på fredan. De gjorde ett nytt tillväxtultraljud av Pyret som fortsätter att växa i rätt takt. Borde nu vara uppe i 2 kg!! Kontrollerade även tapplängden som krympit till runt 18 mm, men fick inga ytterligare restriktioner utan uppmanades att successivt trappa upp aktiviteten och så länge det inte gav sammandragningar så var det ok. Nu följs jag bara på MVC och får höra av mig vid behov till spec-.MVC, efter ett gemensamt beslut med läkaren.

Denna helg var vi på löptävling i Töva i lördags. David skulle springa avslutande deltävling i deltaterrängen, och Ronja ville inte vara sämre så hon fick ställa upp i 500m-klassen för 0-6 år. Gissa om hon var stolt när hon passerade mållinjen.
 
 
 
 
 
Ronja i full fart på målspurten. Det gäller att hålla tungan rätt i mun...
 

Vi tog oss sen en längre promenad på skidspåren där innan vi åkte hem. Och just ja, David vann sin klass med god marginal.
 
På söndan var vi hemma, ute å lekte i höstlöven och lekparken med Ronja och gick runt Sticksjön innan vi var på födelsedagskalas på Höjdgatan.
 
 

 
Ronja i underbara höstfärger


Den här veckan har jag varit lite mer aktiv. Fått fixat liiite i trädgården på baksidan. Sorterat och tvättat gamla Ronjakläder som ska få ärvas av Pyret, tagit några småpromenader och hämtat Ronja från dagis. Imponerande aktiviteter va...?! Läser böcker, bloggar, fixar med foton, ser på serier, handlar på Tradera och låter tiden rulla på. 
 
 
Imorgon är både David och Ronja lediga så vi har en skön långhelg framför oss :)
 
Så har jag till slut kommit mig för att faktiskt ta kort på magen... Från förra veckan, dvs 30+6.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback