ännu en helg...

Ägnade fredagskvällen åt att jobba, vilket faktiskt blev jättetrevligt. Det var allhelgona afton å alla tanterna var extra sällskapssjuka så det blev mycket fika, tända ljus å dricka te å prata. Kände mig riktigt uppskattad, vilket gör jobbet jättekul.

Vaknade inte förrän halv tolv på lördan, kanske hade nått att göra med en jobbig vecka i samband med att jag dragit för gardinerna för första gången... Åt frukost å cyklade sen till Sumpan eftersom jag skulle sälja fika på flix-spexet som går av stapeln i dagarna. Stod med Magda å sålde godis å grejs å såg spexet så gott det gick. Lucifer är det som sätts upp, och det var riktigt bra i år!! Cyklade sen hem å gjorde mig iordning inför kvällens fest. Hade inte så mycket tid på mig som jag trodde, så det slutade med att jagv ar tvungen att cykla bort i regnet å kanske världens sämsta kjol att cykla i. Vi hade blivit bjuden på middag till Nina, som jag aldrig träffat förrut, tillsammans med Karin, Magda, Elin å annat folk jag aldrig träffat. Det var hur trevligt som helst å vi åt god mat, drack vin å fick sen mer sällskap som hade med sig spelet "Sing Star" där man tävlar genom att sjunga mot varandra (lite karaoke-aktigt) å få poäng efter hur bra man sätter tonerna. Jag var grym, å det var skitkul. Perfekta förfestsspelet liksom ;)  Jag å Magda gick sen vidare till MF där det var storsexa. Elin stod i baren å vi dansade resten av kvällen till rätt bra musik för en gångs skull, och kom inte hem förrän efter tre nångång... 

     
Ego-bilder =)  å tvångsmys med Tyson

Vaknade med rejäl huvudvärk imorse, men gav mig tappert av ut till Magda för att försöka få lite pluggande gjort. Elin kom å gjorde oss sällskap å vi tränade lite EKGn å status, men snackade mest å åt en förskräckligt massa saker, frukostmackor å kaffe, wienerbröd, frukt, wokmiddag, banankaka... Sov även middag i soffan å hade det allmänt mysigt. Hade tänkt gå å se spexet på riktigt ikväll, men kom inte från Magda förrän vid halv åtta, så då blev det till att åka hem å inte min soffa istället.

Har nyss pratat med Andreas. Skype är kanske världens bästa uppfinning, men vill ha honom här nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback