Utgång å planerad danmarkstripp

Måste ju uppdatera lite från helgen. Lördan började katastrofalt dåligt med storförlust och min sämst spelade basketmatch genom tiderna. Började med att laget spelade uruselt, vilket fick mig på skitdåligt humör med följden att jag spelade om möjligt ännu sämre... Sååååå förbannad, belv utfoulad i sista, vilket jag inte blivit sen typ högstadiet... Suck. Aldrig mer!
Kvällen blev dock en mycket muntrare historia. Jag hade ju lovat Malin att vi skulle ha fest, då det var typ enda helgen hon var fri från tävling, så sagt å gjort... Vi började bara vi två runt sex-tiden, köpte sushi å hinkade vin (mmm...) å snackade diverse killbekymmer. Hann gå vidare till äppelkaka, kaffe med Baileys (mint!) å smått drinkblandande innan resten dök upp. Hade bjudit allt möjligt och omöjligt folk, men det var lugnt, bara Elin, Magda, Hanna + 2 kompisar till henne å Sena. Var kvar hos mig framåt tolvtiden å hann dricka åtskilligt på den tiden. Jag å Malin vann, om man säger så... Längesen jag var sådär riktigt full sist (i alla fall ett par veckor sen...). Carro lekte även matchmaker på fler än ett håll, vilket resulterade i T-banan (med visst fotograferande) till söder där vi mötte upp med Petter å Marcus å gick vidare för att hälsa på Malins kusin där han jobbade. de stängde dock när vi kom (att klockan alltid blir så mycket...) Lyckades sen snoka rätt på Malins objekt för kvällen, å dumpade henne där (efter att jag fått snacka allvar...) och fortsatte till gamla stan med Hanna, Petter å Marcus, letade rätt på ett dansgolv och roade oss resten av kvällen. Summa sumarum: Skitkul kväll!

                           
Jag å Malin -  - Hemgångarna =/ - - - Hanna å Petter - - - Tyckte ögonen såg så fyllesmala ut... 
... att vi på nästa kort gjorde nått åt det!
(läs: Spärra upp ögonen. Nu! *klick*)

                                                                   

                                              

Söndan var kanske den slöaste på länge. Trasig i skallen förflyttade jag mig först till badkaret för ett varmt bad, därefter till soffan å där stannade jag resten av dan, kollandes på TV-serier (house, grey's anatomy, scrubs - inte alls påverkad av min utbildning...). Snackade sen med min dansk, å bestämde mig för att jag nog vill åka till Danmark i alla fall å bokade biljett igår... Kajnd åff miss him, så det får väl vara värt resandet, den här gången också ;) Åker nästa torsdag-måndag, og det bliver sgu dejligt ;)

Nu ska jag å Tyson gå å knoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback